Tråkig dag

Lördag! Woho! Men det blir en lite tråkig lördag för min del, jag ska nämligen städa hela lägenheten idag! Inte så kul... Men jag får ju lite pengar för det iallafall. :)
Sen ikväll ska jag vara med på min syrras 20-års fest. Tur att jag känner de flesta av hennes kompisar, annars hade det kanske blivit lite läskigt med alla 20+ are. ^^ Men de ska typ gå ut sen lite senare på kvällen, så jag är inte med hela tiden. Jag är ju bara 16 år, så jag kommer inte in någonstanns. Haha, liten... ;P

Jag vet inte vad jag ska köpa till min syster i present!
20 är ju ändå en ganska stor grej... eller? Jag tänkte på typ ett armband eller halsband eller så, men jag vet inte... Någon som har några tips?

AHHH! Nu ropade min syrra precis på mig, och vet ni vad hon sa!?!? :D

Linnea:
När jag flyttar hemifrån snart, då kan vi köpa en dvärgspets som vi kan dela på och så får du ta hand om den när jag inte kan.

Asså yaaay! Hoppas det blir av nu bara! Hon ska försöka hitta en lägenhet till hösten. Nu kommer det ju iallafall ut en bra sak av att hon flyttar hemifrån.
Åh! Jag har liksom velat ha en hund i forever! Och speciellt en dvärgspets. Dom är ju sötast :)
Nu blev dagen genast lite roligare... ^^
Puss på er!


image206

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aawww vilken söt hund!:D

Ha en toppenbra dag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0