Tredje gången gillt

Hej! Kom precis hem från Julias dansuppvisning, hon var jätteduktig som vanligt! :) Carro och Becca, som också var med och dansade, var också asgrymma!

Innan jag gick färgade jag håret. Önskar att jag låtit bli för det blev skitfult! Det blev en jättekonstig färg, nästan brunt (som jag verkligen INTE vill ha) så senare ikväll eller imorgon ska jag färga håret igen. Det blir tredje gången den här veckan. Det är inte bra för håret, jag kan bara hoppas på att det inte blir grönt!
Om det blir det tar jag livet av mig! Nej, men jag kommer att bli väldigt, väldigt ledsen och vägra att gå ut... Så hoppas att det blir rätt färg den här gången! Men jag pratade med en tjej som jobbar på Åhléns och hon sa att jag kunde använda den här färgen och att det skulle bli en fin, lite "guldig" nyans. Hoppas verkligen att hon har rätt!

Här är den dumma färgen som jag använde igår:

image151

Aldrig, aldrig mer den färgen!! Nu vet jag iallafall att jag ska vara blond. Inte mörkblond, blond.
Men jaja. Önska mig lycka till! Jag kommer säkert att behöva det...

Kommentarer
Postat av: micmic

Hoppas det blir bra tillslut!
Vi såg filmen National Treasure: Book of Secrets.
Får jag låna bilden av dig?? som som jag har lagt ut. Puss

2008-05-10 @ 20:34:32
Postat av: micmic

Den var helt okej ;P Tacktack!
Var Adam bra??

2008-05-10 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0