Usch...


Klockan halv 6 imorse stapplade jag hem i mina klackar, typ halvsovande. Inte så kul...
Hade ni en bra valborg? Min var väl helt okej, just då tyckte jag säkert att allt var jätteroligt. Men aja. Nog om det. Valborg är överskattat! Men det är otroligt skönt att vara ledig nu i några dagar iallafall!

Idag blir väl inte sådär superkul, mår inte så bra... Men jag hade tänkt att måla ett par hyllor och gå ut lite sen. Måste lämna tillbaka en tröja. Jag kanske tar en promenad eller nåt, det kanske man mår bättre av? Sen så måste jag ju fixa med headern också.

VET NI!? I metro står det att Tokio hotel kanske kommer till Sverige i höst!! Åååh, hoppas hoppas... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0