A very merry unbirthday

Igår kollade jag på Alice i Underlandet.
Det var typ min favoritfilm när jag var 5,6 år.
Den är ju helt störd! ^^
Alla i filmen (utom Alice) beter sig som att dom är höga eller nåt.
Men det är roligt! ;D

Konstigt att jag inte tänkte på vad konstiga alla i filmen var när jag var liten..
oh well.

Här är ett klipp från när hon är på tekalas hos
Den Galne Hattmakaren och Påskharen.

Fast det är på engelska, fanns ingen svensk.



Hahaha. Fattar inte att Alice inte dampar på dom tidigare än vad hon gör...

Kommentarer
Postat av: Elly

sv: tack! :>



härligt klipp! håller med om att

alla utom alice ser ut att gå på

dumma tabletter, haha !

2008-07-16 @ 22:22:17
URL: http://ellys.devote.se
Postat av: Anna

haha, jag tänkte på den filmen i går! och just det dät klippet! :O jag typ frsökte sjunga den låter för franci.. ^^ (A)

2008-07-18 @ 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0