Sommarlov

Första dagen på sommarlovet! Och kan ni gissa var jag har varit? ^^ I skolan! Haha, det är så himla dumt. Men det var bara för att Michan hade glömt en massa böcker i sitt skåp som hon var tvungen att hämta, jag och Emma var snälla och följde med henne dit. Hon är ju verkligen smart, min Michaela.. ^^
Sen gick vi och letade efter present till Anna. Hon fyller år på tisdag, men vi ska fira henne idag. Shit, vad segt det gick! Det tog jättelång och vi var hur trötta som helst. Men till sist hittade vi lite kul grejer iallafall. ;P

Nu måste jag gå och göra mig i ordning, ska vara hos Anna klockan fem.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

SVAR: haha, kul ju! han är absolut den bästa läraren. se till att få de där 500 nu då. ;)

2008-06-13 @ 12:35:25
URL: http://basic.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0