Mätt!

Hej!

Ikväll har jag ätit middag och så ute med familjen, syster fyller ju som sagt år så hon bestämde att vi skulle göra det. Är fortfarande galet mätt, och jag åt ändå bara en vanlig lasagne! Aja...  ^^
Vad har ni haft för er? :)

Just det! Här är lite bilder på det jag handlade igår:

                                                                                          
    image19                     image18      

image20              image16

- American apparel klänning från Gina tricot, HAHA! Så jävla b att de härmas, men palla bry sig - den kostade ju bara 129 kr. ;P 

- Vanligt svart linne från h&m

- Svart, vippig kjol från h&m

- Vita tygskor från Stadium

Köpte en fin, lila kjol från h&m också, men den har jag ingen bild på. Den påminner lite om den svarta. 
Och så köpte jag ju presenter till syrran. Hon fick lite handkrämer och en sminkborste från Åhléns, saker som hon pekat ut att hon ville ha. Hon sa visserligen att jag gärna fick improvisera lite och välja själv, men det är alltid bäst att vara på den säkra sidan... ;P Nej men sanningen att säga glömde jag nästan bort att handla present åt henne, så 5 minuter innan de stängde sprang jag och köpte det hon hade visat. Jag hann helt enkelt inte improvisera ihop något eget! Men, hon blev ju iallafall glad och det är ju huvudsaken! 

Imorgon tror jag att jag vill handla lite mer... Kanske ett par skor och någon fin väska? :) Vi får se...
Just det, skulle ju pluggat idag! Oups... Äsch! det blir aldrig av att man pluggar på lovet! Åtminstonde blir det aldrig av att jag pluggar på lovet. Men, jag måste faktiskt! Får försöka lite här nån dag... söndag kanske. 
Aja, det löser sig nog. Nej, nu ska jag gå! ha en fortsatt trevlig kväll.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Marie

du kan verkligen inte hålla dig borta från svarta kläder, hehe. Men kläderna va jättefina :) grattis till sannir då.^^

2008-03-29 @ 01:47:39
Postat av: Marie

jag vill också ha en american apparel! (a)

2008-03-29 @ 11:49:50
Postat av: rebecca

åh! ja har en likadanklänning från Gina fast grå!
Likadant linne fast vitt från H.M och samma skor! mohahah ^^

2008-03-29 @ 21:38:04
Postat av: Nadja

hahah, nej!? fan va kul... Men nu verkar det som att jag är värsta wannabe-you! ^^

2008-04-06 @ 12:53:06
URL: http://nadijas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0