seriöst...

när det ser ut såhär ute vill man ju nästan bara gå och dö, och därmed hamna i Himlen, där det förmodligen är varmt och skönt. :) 

Nej men det här suger ju faktiskt, för två veckor sen var det liksom vår! Och nu ser det ut som rena rama julafton ute!
Helt otroligt... och väldigt typiskt, jag ska ju vara utomhus i över ett dygn nästa vecka!!!
Nej fy, då måste den hemska snön ha försvunnit!
Men jaja, även om den inte har det så ska jag i alla fall stå där ute nästa vecka och vänta på mina älsklingar
Tokio Hotel
. Inget kan hindra mig! Utom möjligtvis sångaren Bills sjukdom, hoppas verkligen att konserten på Hovet inte ställs in!! Då blir jag extremt fruktansvärt jätteledsen!
På tal om att vara sjuk mår jag själv inte heller direkt toppen, är förkyld och så. Det är inte så kul, hoppas bara att det inte blir värre.





Kommentarer
Postat av: Marie

Äntligen har jag en till blogg att läsa när jag har tråkigt :) Han S K A bli frisk, han bara måste bli det!

2008-03-24 @ 18:33:44
Postat av: Marie

och jag är den första ever som kommenterar din blogg! :D

2008-03-24 @ 18:34:17
Postat av: Nadja

Yay! :D Ja, han M Å S T E!
wi, grattis ;)

2008-03-24 @ 18:35:44
URL: http://nadijas.blogg.se
Postat av: Emelie

usch för snön! den är okej runt jul i december, men inte annars. :( ;P

2008-03-24 @ 18:38:00
URL: http://basic.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0