Våffeldagen!

Ja, det är tydligen våffeldagen idag, så vi ska äta våfflor hemma tihi! ^^
Händer ikväll då? :) Jag kom precis hem från stan, helt sjukt vad mycket folk det var på tunnelbanan påväg hem! Shit asså...
Jag Michan och Marie hade iallafall kul, de fyndade lite reagrejer från Gina tricot. Jag får inte mina pengar förrän imorgon, såklart, så jag köpte inget. Men på torsdag, då jävlar!

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, antingen vill jag bara chilla eller så vill jag åka nånstanns och ha jättekul!
Vi får se... Bio är iof oxå ett alternativ jag kan tänka mig, bara det går någon kul film så.
Men som sagt, vi får se.

Nu ska jag äta, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0